sprawa cywilna przeciwko policjantowi

Moderator: Moderator

Wiemod
Posty: 1
www.4poziom.slask.pl
Rejestracja: 21 listopada 2021, 21:27

sprawa cywilna przeciwko policjantowi

Post autor: Wiemod »

czy ktos mi moze pomoc chce skierowac sprawe do sadu cywilnego o odszkodowanie
Caly przebieg sytuacji:
Robilam zakupy kolo swego domu oczywiscie w srodku bylam bez maseczki , w miedzyczasie policja podjechala pod sklep i centralnie radiowozem zatrzymali sie ptzy schodach do sklepu.
Kiedy wychodzilam ze sklepu siedzieli w radiowozie z otwartym oknem i poprosili abym sie zatrzymala i zapytali o maske wiec im odpowiedzialam ze policja jest firma prywatna a polska jest korporacja i poszlam dalej.
Wyskoczyli z samochodu zlapali mnie za rece i zatrzymali wiec ja w tym momencie siegnelam po telefon do kieszeni policjant momentalnie wyrwal mi telefon z reki kiedy ponawialam prosbe o oddanie telefonu odmawial.
chcial ode mnie dowod osobisty odmowilam i poprosilam o wylegitymowanie sie i podanie imienia i nazwiska oraz stopnia sluzbowego przedstawil sie w sposob uniemozliwiajacy zapamietanie ani nie pozwolili mi zapisac imienia i nazwiska i caly czas zadal ode mnie podania moich danych ja caly czas odmawialam zadajac podania podstawy prawnej zatrzymania i wylegitymowania sie nie uczynil tego po prosbie aby mi dal moj telefon poniewaz tam mam dokumenty ktore chcialam mu pokazac odmawial az w pewnym momencie wyrwal mi portfel ktory mialam pod pacha i sila zawlwkli mnie do radiowozu ja wsiadajac tylko go zapytalam czy spojrzy matce w oczy i wsiadlam popchnieta kiedy siedzialam w radiowozie popchnal mnie w taki sposob ze poczulam mocny bol w lewej nodze i zaczal mi wykrecac reke do tylu wiec powiedzialam mu ze zlamal mi noge wtedy przestal zatrzasnal drzwi
Oczywiscie w trakcie rzucali moim telefonem i portfelem po radiowozie az pieniadze rozsypywaly wyciagneli mi z portfela legitymacje rencisty i spisali pozniej otworzyli drzwi wysiadlam nie przyjmujac mandatu.
wyslalam pisma do sadu i prokuratury w zalaczeniu oba identycznej tresci.
nastepnego dnia udalam sie do lekarza gdzie pani doktor zaznaczyla ze bol w nodze jest po zatrzymaniu przez policje ja stajac na ta noge dwukrotnie sie przewrocilam.
ja nogi do dnia dzisiejszego zgiac nie potrafie bo odczuwam bol.
dostalam odpowiedz z policji ze policjant mial prawo mnie tak potraktowac
w prokuraturze nie chcieli mi udostepnic zadnych dokumentow
dlatego zalazy mi postepowaniu droga cywilna w razie koniecznosci udziele stosownego pelnomocnictwa i dodam tylko tyle ze nie spoczne az nie pociagne do odpowiedzialnosci tego gnojka
dokumenty ktore posiadam przesle na priv
wieslawa
KuZDoG
Posty: 1
Rejestracja: 24 lipca 2022, 23:42

Re: sprawa cywilna przeciwko policjantowi

Post autor: KuZDoG »

Witam, Proszę spróbować załatwić tą sprawę przez Kancelarię Prawną 2RP.
Mecenas Krzysztof Sokołowski - Warszawa.
Jeśli potrzeba, kontakt podam w PW. :)
ODPOWIEDZ